



Verlengt de levensduur van het systeem

Verminderd lawaai en storingen

Beschermt je HVAC systeem tegen vuil/magnetiet
TTM MAG 210 M

Hem » Waterbehandeling » Magnetiet / luchtafscheider » TTM MAG 210 M

Toepassingsgebied
TTM MAG 210 M kan worden geïnstalleerd in zowel verwarmings- als koelsystemen waar deeltjes / vuil in de systeemvloeistof aanwezig zijn. In geheel nieuwe systemen werkt de afscheider preventief, wat bijdraagt aan:
- Functionele veiligheid is verbeterd
- De juiste stroom in het systeem is geoptimaliseerd
- Onderhoudsreiniging en ontluchting worden vergemakkelijkt
- De levensduur van systeemcomponenten wordt verlengd.
TTM MAG Magnetiet-, lucht- en deeltjesscheiding
TTM MAG is onze serie voor het scheiden van magnetiet, lucht en deeltjes uit systeemvloeistof in verwarmings- en koelsystemen.
Magnetiet komt voor in door corrosie aangetaste vloeistofsystemen waar zuurstof aanwezig is in de systeemvloeistof en kan verwoestend zijn voor systeemcomponenten zoals pompen en kleppen. Pompen lopen vast of beginnen te lekken nadat het magnetiet is versleten, kapotte asafdichtingen en kleppen met fijne kanalen verstopt zijn. Magnetiet-, lucht- en deeltjesscheiding is een belangrijk onderdeel van de TTM vloeistofbehandeling – Noxa water!
Magnetiet- en deeltjesafscheiders
TTM MAG 210 M is een magnetiet- en deeltjesscheider die magnetische en niet-magnetische deeltjes en vuil effectief scheidt van de systeemvloeistof. Het huis is gemaakt van staal en wordt geleverd met of zonder isolatie.
Afmetingen : | DN50-150 |
Drukklasse : | PN10 |
Mediatemperatuur : | 0 – + 110 ° C |
Materiaal : | Staal |
Aansluiting : | Flens |
Oppervlaktebehandeling : | gelakt |
Drukverlies diagram

Magnetite /Air Separator - programma
Lees meer over:
Documentatie:
Bestelgids MAG 210 M – Magnetiet-, lucht- en deeltjesafscheiders

Model | Verbinding | Drukklasse | Temperatuur | Materiaal (huis) | Debiet (max. m3/u) | Afmetingen (bxhxd) | Soort. Nee. |
---|---|---|---|---|---|---|---|
NIET GESOLEERD | |||||||
MAG 210 M 50F | DN50 Flens: | PN10 | 0 – + 110 ° C | Staal | 9.2 | 344 x 535 x 178 | 510628 |
MAG 210 M 65F | DN65 Flens: | PN10 | 0 – + 110 ° C | Staal | 15.5 | 344 x 535 x 178 | 510635 |
MAG 210 M 80F | DN 80 Flens | PN10 | 0 – + 110 ° C | Staal | 23.5 | 511 x 675 x 283 | 510642 |
MAG 210 M 100F | DN 100 Flens | PN10 | 0 – + 110 ° C | Staal | 36.8 | 511 x 675 x 283 | 510659 |
MAG 210 M 125F | DN 125 Flens | PN10 | 0 – + 110 ° C | Staal | 60.6 | 580 x 785 x 364 | 515494 |
MAG 210 M 150F | DN 150 Flens | PN10 | 0 – + 110 ° C | Staal | 89.8 | 580 x 785 x 364 | 515500 |
GEÏSOLEERD | |||||||
MAG 210 M 50FI | DN50 Flens: | PN10 | 0 – + 100 ° C | Staal | 9.2 | 344 x 535 x 208 | 510666 |
MAG 210 M 65FI | DN65 Flens: | PN10 | 0 – + 100 ° C | Staal | 15.5 | 344 x 535 x 208 | 510673 |
MAG 210 M 80FI | DN 80 Flens | PN10 | 0 – + 100 ° C | Staal | 23.5 | 511 x 675 x 313 | 510680 |
MAG 210 M 100FI | DN 100 Flens | PN10 | 0 – + 100 ° C | Staal | 36.8 | 511 x 675 x 313 | 510697 |
MAG 210 M 125FI | DN 125 Flens | PN10 | 0 – + 100 ° C | Staal | 60.6 | 580 x 785 x 394 | 515555 |
MAG 210 M 150FI | DN 150 Flens | PN10 | 0 – + 100 ° C | Staal | 89.8 | 580 x 785 x 394 | 515562 |

TTM MAG 210 M scheidt magnetische en niet-
magnetische deeltjes/vuil tijdens continu bedrijf. Terwijl de systeemvloeistof door de behuizing stroomt, wordt de stroomsnelheid van de vloeistof verlaagd. Hierdoor hopen deeltjes en vuil zich op de bodem van de afscheider op. Twee krachtige magnetische inzetstukken trekken magnetiet efficiënt aan.

TTM MAG 210 M kan eenvoudig worden gereinigd door de magneetinzetstukken los te schroeven en de aftapkraan aan de onderkant te openen.
Wanneer Kanico een nieuwe wijk in Borås ontwikkelt, is TTM verantwoordelijk voor de shuntgroepen in de HVAC-systemen. Het gebied heet Simonsland en omvat 60.000 vierkante meter aan gebouwen.
Het Operahuis van Kopenhagen heeft een oppervlakte van 41.000 vierkante meter, 14 verdiepingen, met 6 podia, een hoofdpodium voor ongeveer 1.500 toeschouwers en 5 podia voor repetities en voorbereidingen.
NCC bouwt zijn nieuwe hoofdkantoor op Järva Krog in Solna. Het nieuwe hoofdkantoor zal strategisch gelegen zijn op een gemakkelijk bereikbare locatie dicht bij de E4-snelweg.